Reparatieverzoek melden

  • 1

    24/7 online via Mijn Parteon

    In Mijn Parteon kunt u een reparatieverzoek direct melden. Ga op uw eigen pagina in Mijn Parteon naar Mijn Reparatieverzoeken en maak een nieuw reparatieverzoek aan. 

    U kunt aangeven waar en wat u gerepareerd wilt hebben. Het wordt meteen duidelijk of Parteon de reparatie in uw woning doet en betaald of dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparatie. Voor het meeste onderhoud in de woning bent u overigens zelf verantwoordelijk.

  • 2

    Spoedeisende reparatie

    Heeft u een spoedeisende reparatie buiten kantoortijd? Dan kunt u ons bellen op (075) 627 50 50.

  • 3

    Storing aan verwarming, verstopping in riolering en glasschade

    Bij storingen aan verwarming, verstopping in riolering en bij glasschade kunt u als huurder van Parteon rechtstreeks bellen met de bedrijven waar Parteon contract mee heeft.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden