Reparatieverzoek melden

  • 1

    24/7 online via Mijn Parteon

    In Mijn Parteon kunt u een reparatieverzoek direct melden. Ga op uw eigen pagina in Mijn Parteon naar Mijn Reparatieverzoeken en maak een nieuw reparatieverzoek aan. 

    U kunt aangeven wat u gerepareerd wilt hebben en in welke ruimte in uw woning deze reparatie gedaan moet worden. Het wordt meteen duidelijk of Parteon de reparatie in uw woning doet en betaald of dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparatie. Voor het meeste onderhoud in de woning bent u overigens zelf verantwoordelijk.

  • 2

    Storing aan verwarming, verstopping in riolering en glasschade

    Bij storingen aan verwarming, verstopping in riolering en bij glasschade kunt u als huurder van Parteon rechtstreeks bellen met de bedrijven waar Parteon contract mee heeft.

  • 3

    Neem telefonisch contact op

    Is uw vraag in stap 1 of stap 2 niet beantwoord? Bel ons dan op (075) 627 50 00. Wij zijn maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur bereikbaar.

  • 4

    Buiten werktijden

    Heeft u een spoedeisende reparatie buiten werktijd? Dan kunt u ons bellen op het spoednummer (075) 627 50 50.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden