Complimenten en klachten

Parteon zet zich in voor goed en betaalbaar wonen. Wij kunnen onze dienstverlening blijven verbeteren via onder andere uw compliment, suggestie en/of klacht. Hieronder is uitgelegd hoe en waar u die kunt indienen. Als u daarnaast nog vragen heeft, lees dan de meestgestelde vragen helemaal onderaan de pagina. 

Een compliment of suggestie geven

Heeft een medewerker of afdeling volgens u een compliment verdiend? Heeft u een suggestie om onze dienstverlening te verbeteren? Laat het ons weten! Dat kan via het formulier Complimenten & Klachten of mail naar infoparteonnl

Klachtenprocedure in vier stappen

  • 1

    Klacht melden bij Parteon

    Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u een klacht heeft over onze dienstverlening. U bent het bijvoorbeeld niet eens met de afhandeling van een (reparatie)verzoek of u ervaart een probleem met een medewerker. Meld dan uw klacht via het formulier Complimenten & Klachten of mail naar info@parteon.nl.

    Geef aan wat er mis ging, wie erbij betrokken waren, wanneer het plaatsvond en welke stappen u heeft ondernomen. Vertel ook welke oplossing u verwacht. Uw klacht wordt behandeld door de betrokken medewerker en zijn of haar leidinggevende. U krijgt eerst een ontvangstbevestiging. Binnen 10 werkdagen (na de ontvangstbevestiging) krijgt u onze reactie op uw klacht.

  • 2

    Interne klachtencommissie

    Bent u niet tevreden met het antwoord van Parteon? Leg dan uw klacht voor aan de Interne Klachtencommissie. Dat kan via het formulier Interne Klachtencommissie. De Interne Klachtencommissie bekijkt of de afhandeling van uw klacht zorgvuldig is verlopen. Om dit te toetsen kunt u uitgenodigd worden voor een gesprek. De Interne Klachtencommissie doet schriftelijk uitspraak.

  • 3

    Geschillencommissie

    Niet eens met de uitspraak van de Interne Klachtencommissie? Dan is er sprake van een geschil. U kunt uw klacht indienen bij de Geschillencommissie. Gebruik hiervoor het Formulier Geschillencommissie. De Geschillencommissie neemt uw klacht alleen in behandeling als u er met Parteon niet uitkomt. U moet dus eerst uw klacht bij Parteon hebben ingediend.

    Ook kunt u uw klacht indienen bij de Huurcommissie of een rechtzaak beginnen.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden